Nawigacja witryny

Działy witryny

O firmie

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe K.Orzełek, K.Markisz rozpoczęło swoją działalność 1 maja 1989 roku. Jego założycielami i właścicielami są Krzysztof Orzełek i Krzysztof Markisz.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe K.Orzełek, K.Markisz rozpoczęło swoją działalność 1 maja 1989 roku. Jego założycielami i właścicielami są Krzysztof Orzełek i Krzysztof Markisz. Przez pierwsze lata działalności spółka zajmowała się produkcją rurek do map i drążków do szaf. Produkcje prowadzono na maszynach i urządzeniach wykonanych przez założycieli spółki. Z czasem rozszerzono produkcje o inne akcesoria meblowe min. nogi do łózek i mebli, wkręty, okucia i stelaże meblowe, listwy i uchwyty.

Obecnie zakres działalności spółki to produkcja kilkuset, różnego rodzaju elementów akcesoriów meblowych, wykonywanych z metali i tworzyw sztucznych. Do roku 2001 przedsiębiorstwo działało jako spółka cywilna, po czym przekształciło się w spółkę jawna.

Rozwojowi organizacyjnemu spółki towarzyszy stała modernizacja technicznych aspektów działalności (parku maszynowego, infrastruktury itp.). Podjęte działania gwarantują produkcję wyrobów o odpowiedniej jakości i dużej powtarzalności, zmniejszenie uciążliwości dla otoczenia, poprawę warunków pracy i bezpieczeństwa załogi, ciągłą poprawę zadowolenia klientów. Posiadamy nowoczesny system magazynowania (ponad 3000 m² powierzchni) oraz dystrybucji. Własny transport, profesjonalny system logistyki przekłada się na najlepszą obsługę klienta każdego dnia.

Najważniejszą wartością spółki jest personel. Jego wiedza i doświadczenie są źródłem naszych sukcesów i budują opinie o przedsiębiorstwie. Wkład i zaangażowanie całej ponad stu osobowej załogi pozwala na uzyskiwanie bezpieczeństwa finansowego i rozwój spółki. Dbałość o wiarygodność przedsiębiorstwa i jego wizerunek, kojarzony z jakością naszych wyrobów i usług gwarantują zadowolenie odbiorców. Zainspirowała ona właścicieli do wdrożenia systemu zarzadzania jakością opartego na normie PN-EN ISO 9001:2001. Wdrażane procedury zarzadzania procesami, ich monitorowanie, analiza mierników, badanie satysfakcji naszych klientów pozwala na szybkie dostosowywanie się do ich stale rosnących potrzeb i oczekiwań. Dokonywane samooceny pozwalają identyfikować obszary wymagające poprawy. Umożliwiają uchwycenie zasadniczych elementów tworzących przewagę konkurencyjna na rynku.

Dziś dzięki jakości produktów, profesjonalnej obsłudze, szybkości reagowania na potrzeby klienta i ciągłemu doskonaleniu, spółka współpracuje z wieloma odbiorcami z rynku krajowego i zagranicznego, dostarczając produkty o zaawansowanych rozwiązaniach technicznych i umiarkowanej cenie.

Na marginesie…

Stopka witryny